Serwis techniczny IT służy zapewnieniu poczucia bezpieczeństwa i rozwiązywaniu bieżących problemów technicznych klienta.
Dzięki doświadczonym informatykom firmy Formica klient otrzyma gwarancję szybkiego reagowania oraz wsparcia merytorycznego i technicznego, związanego z pracą sprzętu komputerowego i oprogramowania. Jest to szczególnie istotne, w przypadku dysponowania siecią stacji roboczych. Usługa serwisowa obejmuje wówczas również obsługę sieci wewnętrznej, niezbędnej do funkcjonowania infrastruktury IT.
Zachęcamy do nawiązania współpracy długoterminowej w ramach usługi abonamentowej, z uwagi na korzyści ekonomiczne, nie mniej jednak nie pozostawimy w potrzebie nikogo, kto zwróci się z jednorazową prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu IT.
Co w praktyce oznacza podstawowy serwis techniczny IT?
- bieżąca pomoc przy rozwiązywaniu problemów z użytkowaniem komputerów i oprogramowania,
- konfiguracja, konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego,
- konfiguracja, konserwacja i naprawa urządzeń współpracujących z komputerami w sieci – routerów, switch’y itp.),
- konfiguracja, konserwacja i naprawa drukarek oraz skanerów, ale również serwis drobny – wymiana tuszy i kartridżów,
- instalacja i aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych,
- porady związane z funkcjonowaniem sprzętu i oprogramowania komputerowego w firmie oraz użytkowaniem przez pracowników.
Serwis techniczny IT – rozszerzony
- modernizacja sieci komputerowej oraz jej rozbudowa,
- tworzenie kopii zapasowych,
- zarządzanie działaniem sieci,
- kompleksowe usługi w zakresie serwerów,
- doradztwo przy zakupie sprzętu i oprogramowania.
Korzyści związane z serwisowaniem IT
- obniżenie kosztów zatrudnienia – brak konieczności zatrudniania specjalistów,
- obniżenie kosztów utrzymania sprzętu elektronicznego,
- stały dostęp do pomocy technicznej,
- prognozowanie i zapobieganie awariom,
- stałe sprawdzanie komputerów, sieci i serwerów,
- niezwłoczną pomoc techniczną dla odbiorców usług z terenu miasta Białegostoku.
Formica od ponad dwóch dekad dba o wysoką jakość świadczonych usług, o czym świadczy liczba zadowolonych klientów z całej Polski.